МӘК екінші отырысы/Заседания ШМК » №7 орта мектебі
Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«№7 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 52-29-78
Есепші:
+7 (7232) 52-29-78
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » » МӘК екінші отырысы/Заседания ШМК
31
қазан
2022

МӘК екінші отырысы/Заседания ШМК

2022 жылдың 31 қазанында жалпы мектеп жоспарына сәйкес «№ 7 орта мектебі» КММ-де директор орынбасарлары  Раханова Л.К., Кудабаева С.А.,  Алимханова Д.Д., С.С. Ибрагимова әдістемелік қызметінің жетекшілігімен МӘК екінші отырысы өтті. S.S. Барлық МӘК үшін ортақ күн тәртібі:

1. 1 тоқсанның қорытындысын шығару.

2. Оқушыларды ББЖМ, қорытынды аттестация және ҰБТ-ға дайындау жүйесі.

3. Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобаларға дайындықты ұйымдастыру.

4. Мектептің проблемалық-ізденіс тақырыбының тапсырмаларын орындаудағы МӘК мұғалімдерінің жұмысының сапасы.

5. Қиындықтарды бақылау және мұғалімдерді курстық қайта даярлау.

6. Мұғалімнің құзыреттілігін бақылау.

1. 1 тоқсанның қорытындысын шығару. МӘК жетекшілері: Аргунова Н.Р., Кайсанова А.С., Керимова И.Б., Балтабаева Г.А., Артеменко Т.А., Спирина Е.Ю., Кабылкаиырова К.К., - 1-тоқсандағы оқушылардың оқу үлгерімі мен білім сапасының салыстырмалы түрде талдауын ұсынды. өткен оқу жылымен. Мұғалімдерге білім сапасын арттыру, сонымен қатар оқушылардың біліміндегі олқылықтарды толтыру бойынша ұсыныстар берілді.

2. Оқушыларды ББЖМ, қорытынды аттестаттау және ҰБТ-ға дайындау жүйесі. 9 - 11 сыныптарда жұмыс істейтін мұғалімдер – пән мұғалімдері ҚА, ББЖМ және ҰБТ-ға түлектерді дайындау бойынша іс-шаралар жоспарымен таныстырды. Оқушыларды жүйелі оқыту жұмыстары жүргізіліп, тест тапсырмаларын орындау, пайымдау алгоритмін қолдану дағдыларын қалыптастыруға көңіл бөлініп, оқушылардың біліміндегі олқылықтардың орнын толтыру бойынша жеке жұмыстар жүргізіліп жатқаны айтылды.

3. Пәндік олимпиадалар мен ғылыми жобаларға дайындықты ұйымдастыру.

2022 жылдың 28 қазанында өткен пәндік олимпиаданың мектепішілік кезеңінің нәтижелері талданып, оқушыларды олимпиадаларға, жарыстарға және ғылыми жобаларға дайындау бойынша ұсыныстар берілді. Мұғалімдер ғылыми жобалармен жұмыс істеуге қойылатын жаңа талаптарды талқылады.

4. Мектептің проблемалық-ізденіс тақырыбының тапсырмаларын орындаудағы МӘК мұғалімдерінің жұмысының сапасы. МӘК жетекшілері проблемалық-ізденіс тақырыбы бойынша жұмыстың 2-кезеңінің мақсаттары мен міндеттерін нақтылады, жаңа білімді өз бетінше алу және оларды қолдану үшін қажетті дағды ретінде «4К» дағдыларын қалыптастыру жұмысын күшейтуге баса назар аударылды. әр түрлі оқу және сабақтан тыс жағдайларда.

5. Қиындықтарды бақылау және мұғалімдерді курстық қайта даярлау. Мұғалімдердің басым бөлігі пән бойынша курстық қайта даярлаудан өткені атап өтілді.

6. Мұғалімнің құзыреттілігін бақылау. Оқытушыларға МӘК мұғалімдерінің құзыреттілігіне жүргізілген мониторингтің талдауы ұсынылды.

Тақырып аясындағы жиналыстарда талқыланған мәселелер.

МӘК орыс тілі мен әдебиеті және музыка мұғалімдері.

14.11-19.11 орыс тілі мен әдебиеті, музыка пәндері мұғалімдерінің пән апталығын қарау және бекіту.

«Білім сапасын арттыруға бағытталған орыс тілі мен әдебиеті мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту траекториясы». Осы мәселе бойынша Зарлыханова Сауле Мухтаровна сөз сөйлеп, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігінің даму траекториясын қамтитын қызмет түрлерімен таныстырды, сонымен қатар келесі параметрлерді анықтады: өз бетінше білім алудың үздіксіздігі, жаңашылдығы, заманауи АКТ-ны пайдалануға дайындығы, озық оқу курстары, жарыстарға, олимпиадаларға және фестивальдерге белсенді қатысу.

МӘК ЖМЦ оқытушылары.

Нормативтік құжаттарды, Білім және ғылым министрлігінің бұйрықтарын зерделеу. Осы құжаттарға сәйкес жоспарларды реттеу.

Бастауыш сынып мұғалімдерінің МӘК.

Жұмысқа талдау жасаған сертификатталған оқытушы Глухих С.А. Мұғалім кәсіби сайыстарға қатысып, қалалық, облыстық деңгейдегі педагогикалық тәжірибесін қорытындылады, студенттердің жетістіктерімен танысты.

МӘК ағылшын тілі мұғалімдері

Пән апталығын талдау. Негізгі тармақтар Әдістемелік кеңестің шешімінде көрсетілген.

Сертификатталған оқытушы А.Д.Токтасинованың тәжірибесін жалпылау «Тілдік ортаны құрудағы аудиовизуалды оқу құралдарының мүмкіндіктері».

Жас маман Тогузакова Ж.Д. тәжірибесін қорытындылау «Ағылшын тілі сабағында оқу іс-әрекетінің тиімділігін арттыру және оң мотивацияны қалыптастыру үшін интерактивті онлайн платформаларды пайдалану».

МӘК биология, география, химия және дене шынықтыру мұғалімдері.

«Химия сабағында оқушылардың 4К – құзіреттіліктерін дамыту құралы ретінде инновациялық технологияларды қолданудың тиімділігі» мәселесі бойынша Сейтказинова Б.М.

Калимуллина Е.Н. әріптестерін студенттермен ғылыми-зерттеу жұмыстарын ұйымдастырудағы мұғалімнің жұмыс жүйесімен таныстырды.

МӘК қазақ тілі мұғалімдері.

«Оқушылардың білімінің беріктігін қалыптастыратын мұғалімнің оқыту әдістемесінің тиімділігі» тақырыбында дөңгелек үстел өтті.

Зулкарамова А.Г әріптестерін үлгерімі нашар оқушылармен жұмыс істеу жүйесімен таныстырды. Оқу жетістіктерін бағалаудың критериалды жүйесі негізінде жұмысты ұйымдастыру туралы Бокеева Д.Д.

МӘК тарих мұғалімдері, АӘД және психологтар.

Сынақ ҰБТ нәтижелері талданады, студенттердің типтік қиындықтары аталды: оқиғалардың, тарихи шайқастардың, ерте ортағасырлық мемлекеттердің пайда болу реттілігін білу.

Ағымдағы оқу жылында оқушылардың біліміндегі олқылықтарды жою бойынша жеке жұмыстарды ұйымдастыру, оқу үлгерімі орташа – жоғары оқушыларға көңіл бөлу.












31 октября 2022 года в КГУ « Средняя школа №7» согласно общешкольному плану были проведены вторые заседания ШМК при кураторстве методической службы в лице заместителей директора Рахановой Л. К., Кудабаевой С. А., Алимхановой Д. Д., Ибрагимовой С. С..

Повестка, общая для всех ШМК:

1. Подведение итогов успеваемости за 1 четверть. 

2. Система подготовки учащихся к МОДО, итоговой аттестации и ЕНТ. 

3. Организация подготовки к предметным олимпиадам и научным проектам. 

4. Качество работы учителей ШМК по реализации задач проблемно-поисковой темы школы. 

5. Мониторинг затруднения и курсовой переподготовки педагогов. 

6. Мониторинг компетентности учителя. 

1. Подведение итогов успеваемости за 1 четверть. Руководители ШМК: Аргунова Н. Р., Кайсанова А. С., Керимова И. Б., Балтабаева Г. А., Артеменко Т. А., Спирина Е. Ю., Кабылкаирова К. К., - представили анализ успеваемости и качества знаний учащихся за 1 четверть в сравнении с предыдущим учебным годом. Учителям были даны рекомендации по повышению качества знаний, а также по восполнению пробелов знаний учащихся.

2. Система подготовки учащихся к МОДО, итоговой аттестации и ЕНТ. Учителя – предметники, работающие в 9 – 11 – х классах, представили план мероприятий по подготовке выпускников в ИА, МОДО и ЕНТ. Отмечено, что осуществляется системная подготовка учащихся, уделяется внимание отработке навыков выполнения тестовых заданий, применения алгоритма рассуждения, а также ведётся индивидуальную работу по восполнению пробелов знаний учащихся.

3. Организация подготовки к предметным олимпиадам и научным проектам.

Проанализированы итоги школьного этапа предметной олимпиады, проведенного 28 октября 2022 года, даны рекомендации по подготовке учащихся к олимпиадам, конкурсам и научным проектам.  Учителя обсудили новые требования к работе над научными проектами.

4. Качество работы учителей ШМК по реализации задач проблемно-поисковой темы школы. Руководители ШМК уточнили цели и задачи 2 этапа работы над проблемно-поисковой темой, акцент сделан на усиление работы по формированию навыков «4К» как необходимого навыка добывать самостоятельно новые знания и применять их в разнообразных учебных и внеучебных ситуациях.

5. Мониторинг затруднения и курсовой переподготовки педагогов. Отмечено, что большинство педагогов прошли курсовую переподготовку по предмету. 

6. Мониторинг компетентности учителя. Педагогам представлен анализ мониторинга компетентности учителей ШМК.

Вопросы, рассмотренные на заседаниях, в рамках предметной направленности.

ШМК учителей русского языка, литературы и музыки.

Рассмотрение и утверждение предметной недели учителей русского языка и литературы, музыки с 14.11-19.11 

«Траектория развития профессиональной компетентности учителя русского языка и литературы, направленная на повышение качества обучения». По данному вопросу выступила Зарлыханова Сауле Мухтаровна, которая представила виды деятельности, включающие в себя траекторию развития профессиональной компетентности учителя, а также выделила следующие параметры: непрерывность самообразования, инновационная деятельность, готовность к использованию современных ИКТ, прохождение курсов повышения квалификации, активное участие в конкурсах, олимпиадах и фестивалях.

ШМК учителей ЕМЦ.

Изучение нормативных документов, приказов МОН. Корректировка планок согласно данным документам.

ШМК учителей начальных классов.

Аттестующийся учитель Глухих С. А. представила свой анализ работы. Педагог принимала участие в профессиональных конкурсах, обобщила педагогический опыт на городском, областном уровне, ознакомила с успехами учащихся.

ШМК учителей английского языка

Анализ проведения предметной недели. Основные моменты изложены в решении Методического совета. 

Обобщение опыта аттестующегося учителя Токтасиновой А. Д. «Возможности аудиовизуальных средств обучения в создании языковой среды».

Обобщение опыта молодого специалиста Тогузаковой Ж. Д. «Использование интерактивных онлайн – платформ для повышения эффективности учебной деятельности и формирования положительной мотивации на уроках английского языка».

ШМК учителей биологии, географии, химии и физической культуры.

По вопросу «Эффективность использования инновационных технологий как средство развития у обучающихся 4К – компетенции на уроках химии» выступила Сейтказинова Б. М.

Со своей системой работы учителя по организации исследовательской деятельности с учащимися ознакомила коллег Калимуллина Е. Н.

ШМК учителей казахского языка.

Проведен круглый стол по теме: «Эффективность методических приемов учителя, формирующих прочность знаний учащихся».

Зулькарамова А. Г. познакомила коллег со своей системой работы со слабоуспевающими учащимися. Бокеева Д. Д. рассказала об организации работы на основе критериальной системы оценивания учебных достижений.

ШМК учителей истории, НВП и психологов.

Проанализированы результаты пробного ЕНТ, названы типичные затруднения учащихся: знание дат событий, исторических сражений, последовательности появления ранних средневековых государств.

В текущем учебном году организовать индивидуальную работу по устранению пробелов знаний учащихся, акцентировать внимание на учеников, имеющих средне – высокий уровень учебных достижений.