Отчет за 2023 » №7 орта мектебі
Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасы
Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің
«№7 орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қабылдау бөлімі:
+7 (7232) 52-29-78
Есепші:
+7 (7232) 52-29-78
Нашар көрушілер
нұсқасы
» » Отчет за 2023
01
сәуір
2024

Отчет за 2023

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 7 орта мектебі» КММ 2023 жылға мемлекеттік қымет көрсету мәселесі бойынша жұмыс есебі


1. Жалпы ережелер

1) Қызмет беруші туралы мәліметтер.

Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 7 орта мектебі» КММ,  Шығыс Қазақстан облысының аумағында мектепке дейінгі, бастауыш, негізгі орта және жалпы орта, қосымша, техникалық және кәсіптік, орта білімнен кейінгі, арнайы және мамандандырылған білім беру саласында басшылықты жүзеге асыратын Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады..

2) Мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат: 

Қазақстан Республикасы Цифрлық даму, инновациялар және аэроғарыш өнеркәсібі министрінің м.а. 2020 жылғы 31 қаңтардағы № 39/НҚ «Мемлекеттік көрсетілетін қызметтер тізілімін бекіту туралы» (жаңа редакцияда – ҚР ЦДИжАӨМ 25.11.2021 ж. 407/НК бұйрығымен) бұйрығына сәйкес  білім басқармасымен және ведомстволық бағынысты ұйымдармен тегін негізде 8 мемлекеттік қызмет түрі көрсетеді:

- кеңсе – 2;

- электронды үкімет порталы – 4;

- баламалы негізде мемлекеттік орган, «Азаматтарға арналған үкімет» мемлекеттік корпорациясы, электрондық үкімет порталы – 8;

ҚР Білім және ғылым министрлігі 8 мемлекеттік қызмет көрсетуді реттейтін мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын НҚА-ға өзгерістер енгізу/бекіту туралы бұйрықтарды бекітті..

3) Неғұрлым талап етілетін мемлекеттік қызметтер туралы ақпарат.

2023 жылы ең көп сұранысқа ие мемлекеттік қызметтер:

- «Мектеп жасына дейінгі балаларды (6 жасқа дейін) мектепке дейінгі ұйымдарға жолдама алу кезегіне қою»– 46;

- «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» МБҰ – 187;

- «Жалпы білім беретін мектептердегі оқушылар мен оқушылардың жекелеген санаттарын тегін және жеңілдетілген тамақпен қамтамасыз ету» – 44;

- «Негізгі орта және жалпы орта білім беру ұйымдары арасында балаларды ауыстыру үшін құжаттарды қабылдау» ЖҚБ - 96;

- «Аттестациядан өткен мұғалімдер»– 13;

- «Негізгі орта, жалпы орта білім туралы құжаттардың телнұсқаларын беру» - 13. 


2. Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі туралы ақпаратқа қол жеткізу көздері мен орындары туралы мәліметтер.

Шығыс Қазақстан облысының білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№7 орта мектебі» КММ,   http://7-oskemen.mektebi.kz/main сайтында, барлық мемлекеттік қызметтер үшін Ережелер мен стандарттар  орналастырылған.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілердің жобаларын қоғамдық талқылау туралы ақпарат.

2023 жылы мемлекеттік қызметтерді көрсету тәртібін айқындайтын заңға тәуелді актілер жобаларын қоғамдық талқылаулар өткізілген жоқ.

3) Мемлекеттік қызмет көрсету үдерісінің ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған іс-шаралар (түсіндірме жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбаттар және т.б.).

Білім басқармасы мен ведомстволық бағынысты мекемелермен көрсетілетін қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпараттандыру бойынша 5600 адам қамтылған 17 түсіндіру іс-шарасы жүргізілді.

3. Мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерістерін жетілдіру жөніндегі іс-шаралар

1) Мемлекеттік қызметтерді көрсету үдерістерін оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелері.

Балалардың мектепке дейінгі ұйымдарындағы басымдық мәселелерін шешу және кезекті қалыптастыру және жұмыс істеу және жолдама беру процесін автоматтандыру мақсатында барлық (100%) мектепке дейінгі білім беру ұйымдарында кезекті бөлу және балабақшаларға жолдама беру жүйесі енгізілді, 2023 жылы автоматтандырылған бағдарлама арқылы 46 бағыт берілді.

     Жүйелерді Ұлттық білім беру деректер базасымен (ҰДБ) интеграциялау бойынша жұмыстар жүргізілді. Ақпараттық жүйелерден алынған деректер ҰБДБ-на беріледі. Бұл білім беру ұйымдарының контингенті мен жеке құрамы туралы мәліметтерді толтыру және ұсыну бөлігінде сыбайлас жемқорлық тәуекелдерін жояды.

     «Бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім берудің жалпы білім беретін бағдарламалары бойынша оқыту үшін ведомстволық бағыныстылығына қарамастан білім беру ұйымдарына құжаттарды қабылдау және оқуға қабылдау» мемлекеттік қызметі автоматтандырылды.

     2023 жылдың 1 сәуірінен бастап облыста жалпы білім беретін мектептердің 1-сыныптарына қабылдау үшін электронды құжат қабылдау жүйесі жұмыс істей бастады. Ата-аналар бұл қызметті www.egov.kz электронды үкімет порталында электрондық цифрлық қолтаңба (ЭЦҚ) арқылы алады. Өтініштер тәулік бойы қабылданады, сондықтан ата-аналар жұмыста немесе үйде болғанда мектепке онлайн түрде өтініш бере алды. 2023 жылдың 1 сәуірі мен 1 тамызы аралығында облыстағы мектептерге 91 бала қабылданған.

2023 жылдың 1 сәуірі мен 1 тамызы аралығында «Электрондық үкімет» порталы арқылы мемлекеттік қызметтер толығымен автоматтандырылған.

Бұл бағыттағы жұмыстар жалғасын табады.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету саласындағы қызметкерлердің біліктілігін арттыруға бағытталған іс-шаралар.

2023 жылы 7 қызметкер мемлекеттік қызмет көрсету саласында біліктілігін арттыру курстарынан өтті.

4. Мемлекеттік қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша көрсетілетін қызметті алушылардың шағымдары туралы ақпарат.

Шығыс Қазақстан облысы білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 7 орта мектебі» КММ, және ведомстволық бағынысты мекемелерінде көрсетілетін қызметті алушылардан мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша шағымдар тіркелген жоқ.

2) Мемлекеттік қызмет көрсету сапасына жүргізілген ішкі бақылау нәтижелері.

Талаптарға сәйкес сыбайлас жемқорлық тәуекелдеріне ішкі талдау жүргізіледі.

3) Мемлекеттік қызметтер көрсету сапасын бағалау және мониторингілеу жөніндегі уәкілетті орган көрсететін мемлекеттік қызметтер сапасының мониторингінің нәтижелері.

Мектептің қабылдауында жүргізілді.

5. Одан әрі тиімділік және қызмет алушылардың мемлекеттік қызмет көрсету сапасына қанағаттануын арттыру перспективалары.

Мемлекеттік қызметтерді көрсету сапасының тиімділігін арттыру және қызмет алушылардың қанағаттану деңгейінің төмендеуіне жол бермеу шеңберінде Шығыс Қазақстан облысы  білім басқармасының Өскемен қаласы бойынша білім бөлімінің «№ 7 орта мектебі» КММ, мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша түсіндірме-ақпараттық іс-шараларды көбейту және тұрақты негізде нормативтік-құқықтық базалық мониторинг жүргізу жоспарлануда.




Отчет деятельности 

Комунального государственного учреждения «Средняя школа № 7» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования ВКО по вопросам оказания государственных услуг на 2023 год


1. Общие положения

1) Сведения об услугодателе.

КГУ «Средняя школа № 7» ОО по городу Усть-Каменогорску УО ВКО является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере образования в системе дошкольного, начального, основного среднего и общего среднего, дополнительного, технического и профессионального, послесреднего, специального и специализированного образования на территории Восточно-Казахстанской области.

2) Информация о государственных услугах: 

Согласно приказу и.о. Министра цифрового развития, инноваций и аэрокосмической промышленности Республики Казахстан «Об утверждении реестра государственных услуг» от 31 января 2020 года № 39/НҚ (в редакции приказа МЦРиАП РК от 25 ноября 2021 года № 407/НҚ) Управлением образования и подведомственными организациями на бесплатной основе оказываются 8 видов государственных услуг:

- канцелярию – 2;

- портал электронного правительства – 4;

- на альтернативной основе через госорган, Государственную корпорацию «Правительство для граждан», портал электронного правительства – 8;

Министерством образования и науки РК утверждены приказы по утверждению/внесению изменений в НПА, определяющих порядок оказания государственных услуг, которые регулируют оказание 8 государственных услуг.

3) Информация о наиболее востребованных государственных услугах.

В 2023 году наиболее востребованные государственные услуги:

- «Постановка на очередь детей дошкольного возраста (до 6 лет) для направления в детские дошкольные организации» – 46;

- «Прием документов и зачисление в организации образования независимо от ведомственной подчиненности для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования» – 187;

- «Предоставление бесплатного и льготного питания отдельным категориям обучающихся и воспитанников в общеобразовательных школах» – 44;

- «Прием документов для перевода детей между организациями основного среднего, общего среднего образования» - 96;

- «Педагоги прошедшие аттестацию» – 13;

- «Выдача дубликатов документов об основном среднем, общем среднем образовании» - 13.


2. Работа с услугополучателями

1) Сведения об источниках и местах доступа к информации о порядке оказания государственных услуг.

На официальном сайте учреждения «Средняя школа № 7» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования ВКО http://7-oskemen.mektebi.kz/main размещены Правила и Стандарты по всем государственным услугам.

2) Информация о публичных обсуждениях проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг.

В 2023 году публичные обсуждения проектов подзаконных нормативных правовых актов, определяющих порядок оказания государственных услуг, не проводились.

3) Мероприятия, направленные на обеспечение прозрачности процесса оказания государственных услуг (разъяснительные работы, семинары, встречи, интервью и иное).

Управлением образования и подведомственными учреждениями проведены 17 разъяснительных мероприятий по информированию услугополучателей о порядке оказания государственных услуг с охватом 5600 человек.

3. Деятельность по совершенствованию процессов оказания государственных услуг

1) Результаты оптимизации и автоматизации процессов оказания государственных услуг.

В целях решения проблем очередности в детские дошкольные организации и автоматизация процесса формирования и функционирования очереди и выдачи направлений во всех (100%) организациях дошкольного образования внедрена система автоматического распределения очередности и выдачи направления в детские сады. В 2023 году с помощью автоматизированной программы выдано 46 направлений.

Проведена работа по интеграции систем с Национальной образовательной базой данных (НОБД). Данные из информационных систем передаются в НОБД. Таким образом исключаются коррупционные риски в части заполнения и предоставления данных о контингенте, персонале учреждений образования.

Автоматизирована государственная услуга «Прием документов и зачисление в организации образования, независимо от ведомственной подчиненности, для обучения по общеобразовательным программам начального, основного среднего, общего среднего образования». 

С 1 апреля 2023 года в области начала работу электронная система приема документов по зачислению в первые классы общеобразовательных школ. Данную услугу родители получают на портале электронного правительства www.egov.kz посредством электронной цифровой подписи (ЭЦП). Подача заявлений осуществляется в режиме 24/7, таким образом родители, находясь на работе или дома, смогли подать заявление в школу в режиме онлайн. C 1 апреля по 1 августа 2023 года в школы области зачислено 91 детей.

Полностью через портал электронного правительства автоматизированы с 01 апреля по 01 августа 2023 года государственные услуги.

Работа в данном направлении будет продолжена.

2) Мероприятия, направленные на повышение квалификации сотрудников в сфере оказания государственных услуг.

 В 2023 году курсы повышения квалификации по госуслугам прошли 7 сотрудников.

4. Контроль за качеством оказания государственных услуг

1) Информация о жалобах услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг.

В КГУ «Средняя школа № 7» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования ВКО и подведомственных учреждениях жалоб услугополучателей по вопросам оказания государственных услуг не зарегистрировано.

2) Результаты внутреннего контроля за качеством оказания государственных услуг.

Осуществляется внутренний анализ коррупционных рисков в соответствии требованием.

3) Результаты контроля за качеством оказания государственных услуг, проведенного уполномоченным органом по оценке и контролю за качеством оказания государственных услуг.

Проводился во время приемки школы.

5. Перспективы дальнейшей эффективности и повышения удовлетворенности услугополучателей качеством оказания государственных услуг.

В рамках повышения эффективности качества оказания государственных услуг и недопущения снижения уровня удовлетворенности услугополучателей КГУ «Средняя школа № 7» отдела образования по городу Усть-Каменогорску управления образования ВКО планируется увеличить количество разъяснительных и информационных мероприятий по вопросу оказания государственных услуг, на постоянной основе проводить мониторинг нормативно-правовой базы.